2016. január 28., csütörtök

Bréking: nem fagytam meg!!!

A múlt héten nagyon hideg volt, az utcán mínusz 5 -- mínusz 10 fok, de ami nagyobb baj: a szobában is borzasztó volt, mert nem lehet rendesen befűteni, a radiátor fele nem fűt rendesen és rossz a szigetelés. Ráadásul mivel általában csak este értem haza, csak akkor kapcsoltam be a fűtést, és mire rendesen bemelegedett, reggel volt és megint el kellett zárnom. Ez nem volt túl kellemes, csak meleg ruhában, teát kortyolgatva éltem túl az estéket.

Ez voltam én (pár plusz réteggel)


   
meg ez is
Most viszont megérkezett a "tavasz", 7-8 fokkal, és bent is sokkal jobb a helyzet, úgyhogy örömmel jelentem: tegnap éjjel pulcsi és zokni nélkül, egy szál (baglyos) pizsamában, plusz pléd nélkül aludtam - és egyáltalán nem fáztam! Ha ez így megy tovább, előbb-utóbb lejjebb veszem a fűtést is a maximumról...

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy ezerszer kérdezték már, de légtelenítve volt az a radiátor? Nálunk akkor szokott félig hideg maradni, ha levegő van benne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt még egyszer se kérdezték és fogalmam sincs, de esélyes, hogy nem... Köszi a tippet, meglátom, mit tehetek! :)

      Törlés