2016. február 25., csütörtök

Hétvége

Spoiler: az ezután következő posztok sokkal fontosabbak és érdekesek lesznek, de akkor is szeretnék megemlékezni Zita látogatásáról. (Aki nem emlékezne, Ő volt a negyedik magyar gyakornok, akivel egy irodában voltunk decemberig, de Ő már nem jött vissza (életben van, csak nem fogadta el a meghosszabbítást végül!).

Egész hétvégén bitangpusztulatosan ergya idő volt (pici cseppekben szitáló eső, ború, szél), ezért szombaton mégsem mentünk kirándulni, pedig most tökre lett volna kedvem. Vasárnap viszont találkoztunk Zitával, aki látogatóba jött Luxemburgba. Hárman csapattuk Tinával, az egyik görög gyakornokkal (nagyon jófej, és ráadásul megörököltem Tőle 2 csizmát és egy tök jó sötétnarancssárga kabátot, mert neki már nem kell és nem akarja hazavinni). Délelőttre azt terveztük, hogy csatangolunk (nem a Pilisben, csak a belvárosban), de a séta végül rövidre sikerült az undorító idő miatt. Így a nap nagy részét a Pizza Hutban (ebéd) és a betervezett, de teltház miatt elmaradt Chocolate House helyett az Amorinóban (Kaffee&Kuchen) töltöttük. Csomót beszélgettünk, és mindenki nagyon jól érezte magát. Jó volt hallani Zitáról/tól, hogy megtalálta a helyét otthon (illetve pillanatnyilag Belgiumban), és ő is kikérdezett minket az itteniekről.

Zita, Tina, Fanni és a szépidő

majd az alkohol felmelegít!

cukin pózolunk a mérsékelten cuki őrrel a Nagyhercegi Palota előtt

A Chocolate House húsvéti díszben (így februárban miért ne?)

 
a kávé isteni volt, de a meggyes süti nem volt finom :(
 U.i.: Ma viszont hétágra SÜT A NAP és a Hamiliustól gyalog jöttem be (ezt sokszor tervezem, de eddig ezen kívül csak egyszer jött össze, mert az kell hozzá, hogy elérjem a korábbi buszt, és még az idő is olyan legyen, amiben érdemes sétálni, mindkettő szökőévente egyszer jön össze, pláne egyszerre!)! :) Nagyon feldobott, éreztem, hogy ez egy jó nap lesz!
  
Kedves Olvasóink, kérjük, maradjanak velünk, hamarosan friss hírekkel jelentkezünk! :)

2 megjegyzés:

  1. <3 De jó volt visszaolvasni! Hiányoztok!

    (Két pár csizma? Én az egyik párról azt hiszem lemaradtam.:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is nekünk!
      A másik pár nekem is meglepetés volt: egyszer csak megjelent vele az irodában Tina, hogy akinek adni akarta, arra szűk és próbáljam föl én. Nekem is szűk volt (Tinának természetellenesen vékony vádlija van), de én rájöttem, hogy a fűzőt ki lehet engedni, és úgy a szára kb. 3-szor olyan széles is lehet. Mondtam, hogy próbálja fel a másik lány így is, de Tina már nem akart még egyszer visszamenni, inkább nekem adja azt is! :)

      Törlés