2016. február 16., kedd

Kisszínes

Új hobbim van: színezek.

Még szülinapomra kaptam Nóritól egy felnőtt színezőt, amit kihoztam magammal. Először szkeptikus voltam, mert kiskoromban ugyan szerettem színezni, de már legalább 15-16 éve abbahagytam, de azért beruháztam egy 36 darabos* filctollkészletbe.
Mióta viszont Verával szétköltöztünk és az idő is rosszabb, mint valaha, sokkal többet vagyok otthon egyedül és egész rákaptam a színezésre. Sokszor sorozatnézés (vagy inkább hallgatás) közben színezgetek. A Big Bang Theory vagy a Modern Family például teljesen élvezhető úgy is, ha csak néha nézek föl, a Heti Hetest meg most már csak így nézem**. Egy Farkasházi módra előadott "lesz poén!" sztori alatt egy fél oldal kész van...
A jóga mellett ez az, ami még teljesen kikapcsol és megnyugtat, amikor stresszes vagy zaklatott vagyok; kiélem benne a kreativitásomat is (az itteni fordítás során ez csak ritkán lehetséges, úgyhogy kell mellette valamilyen művészeti tevékenység, ha már kórus nincs); és nem utolsó sorban olyan jó ránézni a szép színes képekre, amikor kint mindig minden szürke! A felnőttkori színezés egyébként bizonyítottan előnyös, ezt az NL Café is megmondta.

* kb. 24 színű 
** vagy körmöt lakkozok közben

Íme az eddigi "műveim":

Személyes kedvencem, a lila bagoly:





A béka, ami Vera szerint creepy:


 A pszeudokalocsai hímzésminta:




A háttér még nincs kész, de megörökítettem, mert olyan aranyos! :)


Aki esetleg kedvet kapott, annak itt van egy aktuális színeznivaló:

http://444.hu/2016/02/15/felnott-szinezo-keszult-a-szombati-pedagogustuntetesbol

1 megjegyzés:

  1. Én mindig tudtam, hogy bárhová is vet az élet, Te mindig jól festesz. (Egy Farkasházy-féle sztori alatt akár le is moshatod a frissen festett körmöket és újralakkozhatod a lábkörmeidet is.)

    VálaszTörlés