2015. december 15., kedd

osztálykarácsony

"Na, ezt is kipipáltuk", ahogy a mentorom mondta, bár ennél azért jobb volt, sőt. Először volt fancy karácsonyi ebéd, három-három előételből, főételből és desszertből lehetett választani, én előételnek libamájat (ISTENI volt), főételnek őzet (Bambi! a hús maga isteni volt, a köret meg szebb, mint amilyen finom, sőt), desszertnek csokis valamit (moelleux au chocolat) választottam, ami egy csokis muffin volt egy gombóc gyömbér(!)fagyival. A képen a főétel látszik fantasztikus minőségben:

A zöld brokkoli- vagy babhab (!), mellette valami almakompót van, amellett cékla chutney, amellett meg édeskrumplipüré.
Miután mindezt a lakomát legyűrtük, volt két egész óránk dolgozni, majd jött az osztálykarácsony, Mikulás ünnepség (fenyőfa ünnep :P) fedőnéven. A Mikulás óriási puttonyába kellett tenni az ajándékokat, egy-egy vers kíséretében, amiből kiderül, ki a címzett. Itt éppen a Mikulás a nyitóbeszédet mondja, mellette a puttony (középen az egyik kolléganő kislánya):

 

Az én aándékozottam nagyon örült annak, amit tőlem kapott, én meg közepesen annak, amit én kaptam (egy Yves Rocher csomagot, kétfajta tusfürdővel, kézkrémmel, ajakírral, folyékony szappannal, mindez narancs-fahéj illatban). Nagyon vicces versek születtek, sajnos idézni nem tudom, egyre sem emlékszem, de nagyon sokat nevettünk. Aztán megint enni kellett, mindenki vitt valami kaját vagy piát, rengeteg süti volt, sós és édes is, de én annyira tele voltam még az ebéddel, hogy egy darab kolbászos-tojásos-pirosaranyas mini szendvicsen kívül nem tudtam mást enni. De ahogy a többieket elnéztem, valószínűleg még holnap is lesz ott valami...
Este pedig a Konrad's-ban volt zenéléssel egybekötött bulizás, itt az osztályos zenekar három gitárral, épp a Pomme de terre exceptionnelle (= különleges krumpli) c. számot éneklik (meg is lehet hallgatni az ősbemutatót):


Tök jó volt az egész nap, nagyon jól éreztem magam, és legalább három olyan emberrel beszélgettem, akikkel eddig egyáltalán nem, sőt, megismerkedtem nem-bizottsági magyarokkal is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése