2015. október 4., vasárnap

Városnézés Artúrral

Tegnap este végül Zitával rávettük egymást, hogy menjünk el szocializálódni. Nem annyira volt kedvem este fél 10-kor elindulni, de azért nem bántam meg. Egy Vis-a-vis nevű helyen találkoztunk, elég sokan, kb. 12-en ott voltak már, kint ültek az utcán, mert nem volt hideg. Utána együtt csatlakoztunk egy másik gyakornoki társasághoz, akik a Scots nevű pubban vártak minket. Mindkét helyen elég kevés emberrel tudtam beszélgetni, mert sokan voltunk és csak egymással szemben két sorban fértünk el (ami rendszerint azt jelentik hogy mindenki a körülötte lévőkkel beszélget). Az első helyen 2 portugállal váltottam pár mondatot, a második helyen 2 német lánnyal, meg egy lett sráccal beszélgettünk. Igazi small talk volt, főleg a szállásainkról meg a gyakornokságról. Senki nem volt ellenszenves, mindenki barátságos, szóval aránylag szimpatikusak, de semmi több. Persze ennyi ismeretség alapján nem is szabad többet várni, de azért reméltem, hogy esetleg köztük lesz az új legjobb barátnőm  lelki társam leendő férjem pár ember, akikkel összebarátkozom, vagy legalábbis szimpik annyira, hogy több időt akarjak eltölteni velük. Mindegy, majd meglátjuk, adok még nekik esélyt, úgyis lesz közös szeminárium meg biztos lesz még beülés is! :)


A máról: bár sajnos az előrejelzés ellenére megérkezett a rossz idő, nem akartam itthon maradni, ezért megkértem Artúrt, hogy jöjjön velem várost nézni.
Még rossz időben is nagyon szép a város, megmutatom, miket láttunk:

Artúr nem mer lenézni

Kilátás a viaductról
Luxembourg: régi és modern

Kiltátás a túloldalon

Megnéztük a Katedrálist



Könyvtár :)

A Nagyhercegi Palota a távolból


Azok ott lent kicsodák?

Artúrnak tetszik a park
Ez a szobornéni meg kicsoda?









Azért mégiscsak fára mászni a legjobb!

Aki nem tudná: Luxembourg a soros elnök!


Kirchberg, az EU-negyed (színes fénykép)


Az a bizonyos festői Schuman épület, szerencsére nem itt dolgozom...


...hanem itt, a nyolcadikon!


párhuzamosok (a képen éppen a végtelenben találkoznak)


vjú


A Dräi Eechelen erőd (belépő 5 euro, mivel bevallottam, hogy nem vagyok diák és elmúltam 26. Nem érte meg, nagyon unalmas a kiállítás, és ráadásul kortárs dzsezzbemutatót tartottak közben kisgyerekeknek, úgyhogy ha érdekes lett volna, se tudtam volna nyugodtan nézegetni a múzeumot. A kilátás viszont nagyon szép:









városi erdő








Sajnos a zárt kapun keresztül csak ennyi látszott a régi zsidó temetőből. :(


clauseni katonai temető:




ismét egy viadukt


akit még érdekelne: ez lett a csirke másik feléből. Először valami mediterránt akartam, de nem volt se oregánó, se bazsalikom, viszont találtam kurkumát Tandoori fűszerkeveréket, így tandoori Dezsőt csirkét csináltam inkább (a salit meg feldobtam egy kis koktélparival, mert az se rossz soha). Megígérem, hogy nem fogom minden kajámat lefotózni és megosztani, csak ha nagyon izgi! Esetleg csinálok egy "napi menü" rovatot, hogy mit ettem, ha érdekes a dolog.


Simon, az angol srác bemutatott a Házinéni 2 plüssállatának: ők Mustafa, a rá, és Andris (?), a maci. Szeretik a focit, mindig odaülnek a fiúkhoz a kanapéra, ha meccs van. :)
Ennyit mára! Jövő héttől már nem fogok ennyire unatkozni részletesen és gyakran írni, de az újdonságokról/hírekről/érdekességekről mindenképp beszámolok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése