2016. április 1., péntek

Búcsú

Kedves Olvasók, ezennel búcsúzunk.
E verssel ér a közös blogunk véget.
Fogadjátok boldog-szomorú dalunk:
megszűnik a poszt, eliramlik az élet.

Volt itt eső, nem is kevés,
és napfényt csak hébe-hóba láttunk,
és rengeteg jövés-menés,
hetedhét (schengeni) határt bejártunk.

Kicsit betettük a lábunkat az EU-ba.
Kicsit kitettük a lábunkat otthonról,
Elég gyakran jártunk Woodyt nézni moziba,
S már-már fájt a hasunk a sok macarontól.

Ha időnk volt rá, fordítottunk: kérdést, választ és közleményt,

Én pedig sok jegyzőkönyvet, napirendet, petíciót,
A szövegekből összeraktunk (se!) két-három nagyregényt,
Követtünk pár régi és kreáltunk pár új tradíciót.

Most útelágazódáshoz értünk:
Kinek a kelet, kinek a hanyatló nyugat...
A blogot olvasni érdemes volt, reméljük.
Visszakapcsolhatják mobiltelefonjukat!


7 megjegyzés:

  1. Vera, a kinti kalandjaidról nem folytatod a blogolást?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede, az előző bejegyzés végén ott van a link! :)

      Törlés
    2. Előre éreztem, hogy valami ilyesmi lesz, és kiderül, hogy nem olvasok elég szorgalmasan. De most erre az fb-ről kattintottam, pedig tervezem a kihagyott bejegyzések bepótlását is, mert tök izgalmas, ami történik veled, és drukkolok. Sőt az is érdekelne, hogy hogyan élted meg az utóbbi hetek eseményeit, de nyilván ezt is leírtad, csak meg kell keresnem.

      Törlés
    3. Arról nem írtam, mert leginkább sehogy. Az itt leginkább érezhető következménye kizárólag a plusz macera, hogy most a Charleroi-ra sokkal korábban ki kell menni a Zaventem bezárása miatt.

      Törlés
    4. Az még jónak mondható, ha csak ez a macera része érint, és nem nyomasztó a légkör. Nekem a metróban vizslató fegyveresek azok voltak.

      Törlés
    5. Nem tudom, Brüsszelben milyen, és én azóta reptéren se jártam, itt Luxemburgban semmi nem érezhető az égvilágon.

      Törlés
    6. Ez szinte olyan, mintha chatelnénk. De abbahagyom. :) Egyébként a wordpress nekem néha úgy jelzi, hogy Franciaországban vagy Németországban vagy. Legalábbis tudtommal nincs más olyan olvasóm, aki nem tartózkodik Magyarországon.

      Törlés