2016. március 12., szombat

What happens in Budapest/Luxembourg

Mielőtt Fanni elharapódzna itt a blogon, én is gyorsan idefirkantok valamit ;) Otthon voltam Budapesten másfél hétig, és végig visszavágytam ide (helyileg). Most egész másképp éreztem magam Pesten, mint karácsonykor, annak ellenére se éreztem magam "otthon" egyáltalán, hogy csak két hónapja voltam ott utoljára. Ez persze objektív okokkal magyarázható: most itt lakom, itt van Benedek, itt kezdem életem első igazi állását (holnapután!).
A barátokkal, kórussal, családdal való találkozás(ok) nagyon jólestek, tényleg igyekeztem kimaxolni ezt a másfél hetet: otthon laktam a szüleimnél (mondjuk ez kényszerűség, de azért jó volt, nekem is, nekik is, legalábbis remélem), voltam a nagyszüleimnél többször is, voltam Énekel az Ország-próbán és lánykari próbán, voltam Anyuval moziban (Spotlight) és színházban (Heltai naplója), mindkettő nagyon jó választás volt, aztán... találkoztam az otthoni két Gondnokkal, Julival (kétszer is!), Noémivel, voltam filmklubban (ahol az Így neveld a sárkányodat 1-et néztük), ebédeltem az anyósommal és a sógorommal, benéztem a volt munkahelyemre, és elköltöttem egy csomó pénzt olyasmikre, amiket itt is vettem volna, csak még csomóbb pénzért.
Éééééés szinte végig ilyen napsütés volt, meg enyhe tavaszi idő:

mögöttem a Nyugati pu.
De a szép tavaszi idő és a barátok/család jelenléte (sőt, a feketés kávé!) sem volt elég ahhoz, hogy ne érezzem magam idegennek Budapesten.
Egyre inkább azt a tanulságot vonom le (sic), hogy Luxemburg még ha véletlen volt is (a gyakornokság Brüsszelben is lehetett volna akár), nagyon jó döntés volt! :) Remélem, nem fog megváltozni a véleményem... mondjuk ha igen, az se baj, akkor majd elmegyünk máshova. :)

Tegnap este jöttem vissza (este... 3/4 7-kor itt még világos van!), és ma rögtön el is mentünk felfedezni az ajándékba kapott túraútvonalas könyv 21. számú kirándulását (Mersch-Lorentzweiler)... jobban mondva a felét (Mersch-Lintgen), kb. 7-8 kilométert, mert én kidőltem a sok oxigéntől és napsütéstől. :D

ilyen gyönyörű zöld mezők fölött sétáltunk a szikrázó napsütésben :)
teraszos gazdálkodás :P 
az útikönyv szerinti "bizarre rockformations" (sic), azaz furcsa sziklaképződmények
a turisták nem kevésbé furcsák errefelé (ez a legjobb szelfi, amit sikerült B.-ből kicsikarnom)
rég láttam erre ennyi napsütést meg kék eget :)
volt patak is
na ez annyira giccses, hogy ha nem én fotóztam volna, biztos beszólnék rá valamit...
...de közben annyira szép is! (mert én fotóztam)
Benedek is fotóz
ZÖLD

fenyvesek
csendélet legelésző lóval (ez is súrolja a giccs határát azért)
kikerics :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése